onsdag...

Måste nog säga att detta har varit en riktigt härlig dag.
Började med att städa vinden... tog 4 timmar men det är så skönt när det är gjort.
Hittade på en gammal tavla jag hade när jag var barn.
Den föreställer en gammal varg och ser egentligen ganska läskig ut.
Men för mig betyder den något helt annat.
Min pappa sa en gång att det var min var som vaktade mig om nätterna när jag var mörkrädd och det hjälpte faktiskt.

Nu ska tavlan hänga på väggen i mitt sovrum.



(En gammal bild på Hanna och bästa leo ♥)


Ta hand om er därute!
/Mia

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

ja jag har det skönt :)

Var lite besviken på vädret först men nu har vi gjrot det bästa av det, shoppat i stan, tittar på film på kvällarna, provtränat lite på mammas gym och hunnit fika med gamla vänner.

Verkar som ni också haft det bra. vilken tur att du har det röda huset.



ha det fint tills vi ses!

stor kram

Kommentera här: