Jag blundade så var helgen över



Då har helgen rusat iväg igen med samma känsla (jag blundade lite och så var helgen över).
Kärleken har spenderat en del tid med att spela pingis på sporthuset i Valbo. Gick tydligen riktigt bra på lördagen, men mindre bra idag.

Jag har spenderat helgen i familjens tecken. I lördags var jag med Hanna och hennes kompis Hadar på bio. Vi såg charmiga Marmaduke. En lagomt mysig familjerulle att spendera några timmar vid. Kvällen spenderades framför TV:n, med pizza och mina fina i soffan.

I dag har det varit en typisk höstsöndag. Har städat, pysslat och tvättat. Hann åka till Plantagen och köpa lite ljung till balkongen. Mys helt enkelt. :)



Såg denna affisch på en dörr i fredags och den satte sig i hjärteroten.

Ta hand om er därute.




Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åh..

Jag måste låna den där bilden, får jag det.

Du förstår varför jag behöver den..



<3



Älskar dig fina

2 Anonym:

skriven

Självklart gumman.

3 Christina:

skriven

Du verka ha haft en bra helg, tänk film var det länge sedan jag var på.

Det finns många sätt att stänga dörrar på och en dörr går alltid att öppna.

Ibland så går det upp ljus.

Ha det gott, kram

Kommentera här: