Allt har en mening...



Vi har alla olika roller och jag har i dag haft förmånen att prova att blanda två av mina.
Har kört ett afropass med mina lärarkollegor och det var en riktig höjdare :)
Det är dagar som denna som jag översvallas av en känsla av att jag är tacksam för att vara på den arbetsplats jag är. Det är otroligt hur man lyckats blanda så många människor som bjuder på sig själva på ett ställe.
Helt enkelt underbart!

När jag gick hem, totalt lyrisk så insåg jag att jag glömt mina nycklar och vände muttrande om och gick tillbaka till jobbet. Men även detta visade sig vara bra... eftersom jag då kom hem tjugo minuter senare och på vägen mötte Hanna ♥ och fick en kram och en pratstund med henne.

Ibland känns det som om allt har en mening.
Så var det i alla fall idag.

Kommentarer:

1 anders:

skriven

Där ser du syrran att livet är helskönt, det gäller bara att upptäcka det.

2 Maria svarar Anders:

skriven

Japp, det verkar som att du har rätt:)

kram!

3 Helena:

skriven

Hej vännen!

Hittade din länk bland mina favoriter. Du skriver fint och så kan jag hålla mig uppdaterad om vad som händer med dig.

Känns ju trist att jag inte jobbar kvar och kunde vara med på afro, och trist att hela sommaren gick utan att vi sågs, var tar tiden vägen egentligen? Nytt försök får göras :)

Kramar från Helena L

4 Maria svarar Helena...:

skriven

Vi måste försöka träffas snart:) saknar min Helena.

Funderar på om jag skulle åka neråt och heja en stund om typ 2. Veckor.

Kraaam

Kommentera här: